نرم افزار هلو چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

اگر از یک حسابدار بپرسید که بهترین نرم افزار حسابداری موجود در ایران چه می باشد قطعا یکی از گزینه هایی که به شما معرفی خواهد نمود نرم افزار هلو خواهد بود.


حتما شما هم نام نرم افزار هلو را کم و بیش شنیده اید اما این سوال برای شما پیش آمده که نرم افزار هلو چیست و چه کاربرد هایی دارد. نرم افزار برنامه هلو حسابداری برای اولین بار در سال ۱۳۷۷ به عنوان یک نرم افزار جامع و کامل و همین طور به عنوان اولین نرم افزار یک پارچه مالی تحت ویندوز، توسط یک تیم پر تلاش ساخته شده است و از نظر قدمت می توان این برنامه را به عنوان قدیمی ترین نرم افزارهای موجود در ایران شناخت. نرم افزار حسابداری و مالی هلو یک نرم افزار کاملا ایرانی است که در زمینه حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار درجهت استفاده در کار های فروشگاهی و حساس طراحی و اجرا شده است و می توان گفت از کامل ترین نرم افزار های موجود در زمینه حسابداری می باشد. با این که نرم افزار هلو در جهت انجام امور حرفه ای حسابداری طراحی شده است اما یکی از مهم ترین نقاط قوت آن این است که افراد غیر حسابدار نیز به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار نمایند و مخاطبین از کار کردن با آن احساس رضایت دارند.

مزایا نرم افزار هلو

نرم افزار هلو هسته‌ای مستحکم و قوی دارد:
بدون شک موضوعی که به امنیت اطلاعات ثبت‌ شده در یک نرم افزار حسابداری مربوط می‌شود، بیش از هر مسئله‌ی دیگری حائض اهمیت است. این موضوع یکی از مهم‌ترین مزایای نرم افزار هلو است. درست مثل هسته‌ی هلو که بسیار محکم است، بانک اطلاعاتی طراحی‌ شده با زبان دلفی نرم افزار هلو نیز یکی از قوی‌ترین بانک‌های اطلاعاتی در میان نرم افزارهای حسابداری است.

ظاهر نرم‌ افزار هلو جذاب و کار کردن با آن ساده است:
درست مثل ظاهر میوه‌ی هلو که بسیار جذاب و خوردن آن برای اغلب افراد در هر سن و شرایطی ساده است، استفاده از نرم‌ افزار هلو نیز برای هر فردی در هر سن و با هر میزان سوادی از علم حسابداری ساده است و دلیل این سادگی جذابیت ظاهری و سهولت یادگیری آن به دلیل کامل و گویا بودن باورنکردنی منوها و عملکرد آن‌ها است.

نرم‌ افزار هلو دارای امنیت بالایی در حفظ اطلاعات است:
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از نرم‌ افزار حسابداری هلو، بهره‌مندی این نرم افزار از قفل‌های سخت‌افرازی و نرم افزاری پیشرفته است. قفل سخت‌افزاری نرم‌ افزار هلو وسیله‌ای کوچک و کاملاً شبیه به فلش دیسک‌ها است که بدون اتصال آن به دستگاهی که نرم ‌افزار هلو روی آن نصب است، نرم افزار باز نشده و هیچ راهی برای ورود و دسترسی به اطلاعات موجود در آن وجود ندارد. هم‌چنین قفل‌های نرم افزاری چند مرحله‌ای و بسیار قدرتمند نیز باعث کد شدن اطلاعات می‌شود که تضمینی برای حفظ امنیت اطلاعات مالی ثبت‌شده در نرم‌ افزار هلو است.

استفاده از نرم‌ افزار هلو باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها است:
ظهور نرم افزارهای قدرتمندی مثل نرم ‌افزار هلو باعث شده است که بسیار از کسب ‌و کارهای نه‌چندان بزرگ از استخدام حسابدار بی‌نیاز شوند. بنابراین استفاده از نرم افزاری که در عین کامل بودن، عملکردی ساده داشته باشد کمک بزرگی به این کسب‌ و کارها در زمینه‌ی صرفه‌جویی در هزینه‌ی استخدام یک یا چند حسابدار و کمک حسابدار است.

سرعت عملکرد محاسباتی نرم افراز هلو بسیار بالا است:
نرم ‌افزار حسابداری هلو می‌تواند حجیم‌ترین محاسبات مالی مثل محاسبات حقوق و دستمزد افراد یک شرکت، که دارای ریزه‌کاری‌های بسیاری مثل محاسبه‌ی حق بیمه، مالیات، عائله‌مندی، وام و… می‌شود را در کسری از ثانیه انجام داده و از آن گزارش تهیه کند.

نرم افزار هلو می‌تواند انواع گزارش‌ها را تهیه و برای چاپ آماده کند:
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم ‌افزار حسابداری هلو توانایی منحصر به ‌فرد آن در تهیه و چاپ انواع گزارش‌ها است. این نرم افزار قدرت صدور فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش، لیست مرجوعیات، پیش فاکتور، ضایعات، امانی، سفارش خرید و تعیین مانده‌حساب، اسناد بانکی، موجودی بانک و صندوق، انبارگردانی، ترازنامه، سود و زیان، ترازهای آزمایشی، تاریخ سررسید چک‌ها و به‌ طورکلی هر نوع گزارشی که در روند انجام امور مالی یک شرکت موردنیاز است را دارد.

نرم ‌افزار هلو توانایی انجام امور مالی هر نوع کسب ‌و کاری را دارد:
یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از نرم ‌افزار هلو این است که این نرم افزار قدرت انجام تمامی امور مالی و حسابداری مربوط به ۲۰۰ شغل مختلف را دارد. فرقی نمی‌کند یک شرکت در زمینه‌ی بازرگانی فعال باشد یا خدماتی، تولیدی باشد یا رستوران، به‌ هر حال امکانات موجود در این نرم افزار به حدی جامع است که می‌تواند تمام نیازهای حسابداری یک مجموعه را از موضوعات مالی تا محاسبه‌ی حقوق و دستمزد پوشش دهد..

چرا نرم افزار حسابداری هلو را انتخاب کنم؟
تجربه فراوان این شرکت سازنده و سادگی در استفاده از این نرم افزار برای همه افراد حتی افراد غیر حرفه ای و سایر مزایایی که در قسمت قبلی این مقاله ذکر شد همه باعث شده است که این نرم افزار در میان کاربران مورد استقبال فراوانی قرار گیرد.
این که قابلیت های این نرم افزار برای هر شغلی متمایز عمل می کند و همین طور شامل تمام بخش های حسابداری بازرگانی، انبارداری، خزانه داری و تولید خصوصا به صورت یکپارچه است و اسناد و فاکتور های آن را به صورت همزمان صادی می نماید همه و همه دلیل انتخاب این نرم افزار می باشد.

پست قبلی

نرم ‌افزار حسابداری و کاربرد آن چیست؟

پست بعدی

چگونه در سامانه مؤدیان مالیاتی ثبت نام کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید